tirsdag den 27. august 2013

Veganer i ICA, Malmø

Jeg skulle lige omkring ICA efter arbejde for at købe agave sirup, balsamico eddike og lidt andet godt og sikken en glædelig overraskelse jeg fik. Malmø er i forvejen meget veganer venlig og dette supermarked plejer at have et køleskab med "mælk", "yogurt", "fløde" og andre mælke alternativer samt et køleskab med tofu og lignende produkter. Men nu har de fået to ekstra køleskabe med fake produkter. På siden af det ene nye køleskab hang der holdere med veganske opskrifter. De er lavet i et samarbejde mellem Djurrättsalliansen, ICA Supermarket og bloggen mittlillagrona. Jeg glæder mig til at prøve deres hindbærmousse, deres æble-kanel smuldrekage og deres "ost"-"skinke" tærte. Jeg bliver helt glad inden i, når veganske opskrifter er at finde i et supermarked og er let tilgængelige for kunderne. Og jeg var bestemt ikke den eneste der kiggede i de nye køleskabe.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar