søndag den 10. marts 2013

Ungdomsoprør

Jeg nærmer mig en skillelinje. I april har jeg fødselsdag og er med de 26 år tættere på 30 end på 20 - gulp. Derfor måtte jeg lige gøre et eller andet, lige eet sidste ungdomsoprør inden jeg bliver "gammel".

Så for et par uger siden fik jeg lavet et par piercinger i venstre øre. Har et par huller i forvejen, men synes godt lige der kunne være plads til et par xtra. Manden havde tre dage efter stadig ikke bemærket det - var nødt til selv at gøre opmærksom på det. Meget typisk ham. Han bemærkede det heller ikke, da jeg fik lavet min tragus piercing i det andet øre for en håndfuld år siden. Men okay, sådan er han bare. Øret har det okay nu, havde lige et par dage med en desperat hævelse og et voldsomt stritøre, men det er ved at blive pænt. Kan selvsagt stadig ikke sove på den side, men er godt tilfreds med resultatet og synes det er flot.


Højre øre med den gamle piercing
Venstre øre med de to nye piercinger foroven. Stadig lidt hævet og rødt,  men det skal nok blive godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar