mandag den 8. september 2014

Lampejagten fortsætter

Nøj hvor er det altså svært det der med lamper... Jeg er fortsat på jagt efter en lampe til puslebordet. Jeg var faldet over den sødeste panda lampe, men har måttet erkende, at det nok ikke er så praktisk med en lampe på selve puslebordet. Så jeg har nu igen gennemsøgt markedet for væglamper og er faldet over fire kandidater- som nu er sendt til manden til vurdering...
 
Ferm Living har de fineste trælamper, men de har tidligere været kaldt tilbage pga. sikkerhedsproblemer. De er dog nu i gang med at optimere lamperne og forventer, at de kommer i butikkerne i løbet af september. Så dem har jeg kigget på igen og er kommet frem til to kandidater.
 
 
 
 
Roommate har også nogle fine væglamper og her er jeg kommet frem til disse to kandidater
 
 
 
Nu må vi se hvad manden siger til forslagene...
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar