lørdag den 6. september 2014

Graviditetsmassage

For et par måneder siden var jeg hos Ezanza på Nørre Voldgade 22 i København. De tilbyder forskellige behandlinger og forskellige typer graviditetsmassage. Jeg fik deres Basis Gravidmassage, som var 60 minutters massage af bagsiden af kroppen til 540 kr. Det var skønt at ligge på maven på deres spøjse briks med fordybninger til både mave og bryster. Jeg var mere end gennem-æltet bagefter og var helt ør flere dage efter, på den gode måde.
 
På onsdag skal jeg til jordemoder i København og har også bestilt tid til massage samme dag. Denne gang har jeg opgraderet pakken og valgt deres Luksus Gravidmassage, som er 90 min i alt. Man starter med et varmt fodbad med aromaolier efter eget valg. Herefter 60 min. massage af bagsiden af kroppen (ben, baller/iskias, ryg, lænd, nakke og skuldre) og slutter af med 15 min fodmassage.
 
Jeg tror nok lige, at en øm og træt gravid krop glæder sig pænt meget... :)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar