søndag den 6. juli 2014

17 dage tilbage

Nu er der kun 17 arbejdsdage tilbage, før barslen kommer. Jeg går fra 8 uger før termin og nøj hvor jeg glæder mig. Jeg er ofte afsted 11-12 timer hver dag og jeg kan godt mærke, at jeg er godt brugt om aftenen. Ryggen kan ikke holde til så meget og en iskiasnerve/piriformis muskel driller. Jeg var til graviditetsmassage hos Ezanza på Nørre Voldgade for nogle uger siden. Det var virkelig rart igen at kunne ligge på maven og jeg var øm flere dagen efter - blev arbejdet godt igennem. Jeg skal utvivlsomt forbi igen, engang når jeg er gået på barsel. Ellers går  tiden som vanligt med en del projekter i huset, men jeg synes det kan være lidt svært at følge med - så glæder mig til at få lidt mere tid, når jeg går på barsel.
Så jeg beklager at bloggen er lidt forsømt for tiden - jeg håber at der snart kommer mere tid og overskud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar