søndag den 5. januar 2014

Yellow Sunshine, Berlin

Vores tur til Berlin var selvsagt ikke en veganertur, selvom det er en veganer himmel, men jeg fik alligevel lokket min mand med ud til et par steder.

Det lykkedes mig, at få slæbt min "stakkels" mand med til Yellow Sunshine, da vi var i Berlin. Han er ikke stor fan af sådanne steder og jeg må give ham ret i, at kvarteret var en anelse skummelt efter mørkets frembrud, men jeg synes stedet havde sin charme.

Det var nemt at finde. Vi tog u-bahnen til Görlitzer Bahnhof og gik derfra via. Wiener Straße, hvor Yellow Sunshine, det vegetariske fastfoodsted, lå og gemte sig i nr. 19.

Yellow Sunshine
Wiener Straße 19

Stedet byder på vegetarisk fastfood med en hel del veganske muligheder. Jeg endte med en Double-sChicken-Cheese burger (sprøde panerede sojafiletter med sojaost) og manden endte med en tilsvarende, blot uden "ost", hertil købte vi pommes fritter og Biozisch lemonader. Alle de veganske muligheder er tydeligt markeret på menukortet. Jeg ville have haft deres tiramisu til dessert, men den var desværre udsolgt. I stedet fik jeg en æble/vanille tærte. Klart stedet at gå hen, hvis man trænger til noget fastfood.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar