søndag den 5. januar 2014

Bio Company, Berlin

Vi vadede lidt omkring, da vi var på Friedrichstraße og faldt tilfældigvis over Bio Company, som er et økologisk supermarked med en del veganske produkter. Der var selvsagt en del køle/fryseprodukter, men det var ikke en mulighed, da vi jo var i bil og da der var længe til vi skulle hjem. Men jeg faldt i stedet over nogle "tørre" færdigretter - hvilket jeg synes er ret svært at finde normaltvis, så jeg er begejstret.

Friedrichstraße 136
10117 Berlin

 



Grøntsagsrisotto, karamel dessert, Hacienda pande, Madraspande og linsegryde
Jeg kunne have købt langt flere ting, men jeg skulle også slæbe rundt på dem. Jeg er glad for at have nogle færdigretter i skabet. Jeg laver generelt primært maden fra bunden, men det er rart at have nogle backup løsninger. Kig forbi hvis du er i nærheden, der er helt sikkert mange lækre ting, som de kan friste med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar