søndag den 5. januar 2014

Godt nytår og lidt om turen til Berlin

Så blev det 2014 og jeg er tilbage på bloggen. Jeg har været offline fra bloggen og facebook i lidt over en uge. Hvorfor spørger man måske, tjo, nogen har netop været en tur i Berlin. Min mand og jeg tog afsted lørdag d. 28. december og kom først hjem onsdag d. 1. januar om aftenen. Det var en helt igennem fantastisk tur. Vi havde ikke planlagt så meget hjemmefra, hvilket er meget atypisk for os. Normaltvis drøner vi rundt og skal se og opleve en halv million ting. Men denne her tur handlede bare om at være sammen, få en luftforandring og nyde hinandens selskab. Og det lykkedes i høj grad. Vi havde skrevet nogle få steder ned hjemmefra, men ellers tog vi bare tingene som det kom og så hvad dagen bragte. Vi boede på Motel One lige ved Zooligisher Garten. Jeg kan godt anbefale stedet. Det var pænt og nydeligt og der var en lækker lounge/bar, som man kunne nyde om aftenen. Det var nemt og både u-bahn og s-bahn lå lige om hjørnet. Jeg bruger altid offentlig transport, når jeg rejser, men min mand plejer at være i bil. Det var rigtig rart og uforpligtende bare at kunne hoppe ind i et tog; ingen stress over at finde vej, finde parkeringsplads og ikke at kunne få en lille en til maden. Turen var lige som den skulle være og I vil nu blive spammet med en masse indlæg fra den spændende by.

Jeg håber I alle er kommet godt og sikkert ind i det nye år. Jeg ser frem til endnu et år med en masse spændende blogindlæg og alle de andre nye og spændnede ting, som året vil bringe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar