fredag den 27. december 2013

Rengøringsvanvid, nahhh

Hvornår har man rengøringsvanvid? Normaltvis vil jeg godt stå ved, at jeg har en form for oprydningsvanvid, men jeg betegner ikke mig selv som rengøringsfreak. Jeg kan sagtens leve med lidt nullermænd i hjørnerne, men jeg trives bestemt ikke med rod. Lige nu lider jeg dog af en mild forbigående form for rengøringsvanvid. Allerede 1. juledag fjernede jeg al julepynten og 2. juledag gik med at rydde op og gøre rent, og næhh hvor er det dejligt. Der er støvet af, gjort rent på badeværelserne, renset emhætte, rengjort køleskab, støvsuget, vasket tøj, dyner, hovedpuder og sengetøj, fyldt op med toiletpapir og krydderier (ja, det gør altså hverdagen lidt nemmere, når den vender tilbage), vasket skraldespande, rengjort vaskemaskine og fyldt afspændingsmiddel og salt på opvaskemaskinen. Det er fantastisk rart og jeg er nu ved at være klar til det nye år (nogen tager måske til Berlin i morgen og kommer først tilbage d. 1. januar, hvorfor rengøringen skulle overståes nu).

Jeg håber I alle sammen får en helt igennem fantastisk nytårsaften og kommer godt ind i det nye år med dem I har kær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar