fredag den 20. september 2013

Hotstone massage bestilt

Som nogen af mine læsere derude ved, så har jeg en ryg, der ikke har det helt godt.  Jeg faldt desværre på min cykel for 2 år siden og pådrog mig en fraktur midt på ryggen. Siden hen har jeg døjet med smerter i større eller mindre grad på daglig basis. Det er selvsagt værst, når den bliver presset, fx med havearbejde eller sneskovling (hvilket har gjort at visse opgaver er udliciteret til min mand). Jeg forsøger at tage hensyn og går i Fivefingers (som faktisk hjælper en del) og bruger rygsæk. Alle haveredskaber har forlængerskaft og ligeså blev den nye støvsuger indkøbt med en god lang slange, ledning og teleskopskaft. Jeg træner et par gange om ugen og forsøger på mange måder at vise hensyn og optimere. Jeg har prøvet almindelig massage, Body SDS massage og floatation behandling. Hver dag kommer der en mail fra Downtown med dagens tilbud og denne gang faldt jeg over en times hotstone massage. Jeg prøver fra ny til næ forskellige behandlinger, for at afprøve, hvad der virker bedst for mig og min ryg.

”Hos Jette Lilholm på Frederiksberg eller i Hørsholm kan man komme helt ned i gear. En times hotstone massage er nemlig den direkte vej til afslapning, muskelforkælelse og varme fra inderst til yderst. Jette Lilholm giver dig massage med olie og varme lavasten, som ud over at forkæle kroppen med et gennemvarmt omslag også har en healende effekt, der trænger dybt ned i musklerne”
Jeg glæder mig til at prøve det og vender naturligvis tilbage med en anmeldelse.
Tilbud hos Downtown: 299,- for en time (halv pris)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar