søndag den 11. august 2013

Mallorca here we come

I morgen tager jeg til København. Her skal jeg hente min kære bedstemor, som ankommer med bussen fra Jylland. For tirsdag morgen sætter vi kursen mod Mallorca. Vi er nødt til at overnatte hos min far, da vi ikke kan komme afsted så tidligt fra Oxie.

Det var først i går, at jeg fik kigget i guidebogen. Jeg har fundet ud af, at det ikke er i Palma, men i S'Arenal ca. 12 km derfra, hvor vi skal bo. Vi bor 200 meter fra stranden og man skulle relativt nemt kunne komme med en bus til Palma. Jeg har ikke planlagt så meget, da jeg tænker, at man også må tage tingene lidt som de kommer. Men jeg er lidt lun på at tage til østkysten Llevant for at opleve en af de smukke drypstensgrotter.

Anyways bloggen holder derfor ferie i en uge og vi ses engang om halvanden uges tid. Nyd sommeren og hinanden derude folkens.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar