søndag den 25. august 2013

Gaver fra manden min

I onsdags kom min savnede mand endelig hjem, efter at have været 3 uger i USA med sine forældre og sin bror. Hertil skal det måske bemærkes, at jeg skam også var inviteret med (for egen regning naturligvis, ligesom de andre). Men at skulle spendere 3 uger i USA og bruge omkring 20.000,- på en rejse sammen med svigerforædrene, tiltalte mig altså ikke. Jeg ville umådeligt gerne se og opleve de ting, som de havde planlagt, men hvis jeg skal på en rejse af den kaliber, skal det være på mine præmisser og ikke sammen med svigerfamilien.
Ofte er det mig, der rejser verden rundt og efterlader ham hjemme, men denne gang var det mig, der måtte blive hjemme. Og hold nu op, hvor var han dog savnet. Så siden han kom hjem onsdag aften, har vi været sammen. Det er nok alligevel sundt lige at være lidt væk fra hinanden - så værdsætter man hinanden endnu mere.

Manden havde lidt gaver med hjem til mig. Han havde købt et par drømmefangerøreringe i et indianerreservat. Jeg er imponeret over, at han helt selv har udvalgt dem, for de er lige mig. Han købte også en grim julekugle til min samling af kitche og grimme julekugler - den passer perfekt ind i samlingen. Foruden dette købte han to sæt tåstrømper med hjem og medbragte 6 mønter til min møntsamling.

Torsdag og fredag var vi i Malmø til Malmøfestivallen, hvor jeg blev forkælet endnu en gang. Denne gang med det fineste sæt øreringe fra BoheMia Collection. De har utroligt mange smukke ting med naturinspirerede motiver. Jeg skal helt sikkert have flere af deres smykker. Man køber øreringene som enkelte eller som par - så man kan selv mikse eller blot have en i det ene øre, efter smag.

Manden havde fladmast hele 6 mønter til min samling, selv havde jeg tre med hjem fra Mallorca
De flotteste sterling sølv drømmefangere med turquoise sten, som indianerne selv udvinder

De smukke guldbelagte messing guldsmede fra BoheMia. De laver en masse smukke ting og har bl.a. også "fjer" og "blade". Der er selvfølgelig også halskæder, ringe og armbånd - men jeg er nu altså en øreringspige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar