mandag den 9. februar 2015

Gang i krearummet

I weekenden skal C holde navngivningsfest, så jeg har i den anledning syet et par bukser til ham. Først syede jeg dem med aberne på, men de blev lidt store i det. Nu har jeg her i weekenden i stedet syet par med dinosaurer på - og et matchende par til fætter Eskild, som er 2½ måneder ældre end C. Mønsteret er fra bloggen Laralil og de er syet i str. 62/68. Foruden bukserne har der også været tid til at sy en ordentlig omgang savlesmække. 11 styks blev sendt til fætter Eskild og resten bliver flittigt brugt herhjemme. Savlesmækkene er et hurtigt og meget nemt projekt. Bukserne er også nemme at gå til og det der tager mest tid er nok at klippe og lave lommerne. Så man kan jo nøjes med en hurtig model uden lommer, hvis tiden er knap - men synes nu, at lommerne er rigtig fine. Jeg nyder, når manden er hjemme i weekenden, så jeg kan få tid i krearummet ind imellem.

 
 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar