mandag den 29. december 2014

Også lidt voksengaver

Man skulle ikke tro, at der også var voksengaver når man tænker på mængden af gaver i det forrige indlæg, men manden og jeg høstede skam også nogle lækre gaver.
 
Fra min mor fik vi en vækst pose, så vi kan gro planter på hovedet næste år. Desuden fik vi en sædebeskytter (til når lillemanden er stor nok til at sparke på sædet foran) og et spil om vores spæde ungdom - det er allerede testet og godkendt.
Fra svigerforældrene fik jeg dette flotte finérbillede fra Virk Värftet - rammen er desværre gået i stykker, men kan se, at den er fra Ikea, så vi får hurtigt skaffet en ny
Fra mandens moster & co. fik jeg disse lækre Kähler Avvento stager. Jeg bruger dem ikke til lys, men blot til pynt og de er så skønne. Jeg har alle de andre, både træerne (som er vaser) og de andre juletræsstager. Den lille havde jeg dog i forvejen, så den skal byttes til en af de to jeg mangler. De står fremme året rundt og pryder min vindueskarm i spisestuen
Fra mandens farmor fik jeg den flotteste vase og fra mandens morfar den lækreste skål. Nu har jeg snart et helt fødselsdagssæt - det bliver en pimp opdækning...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar