mandag den 29. december 2014

Gaver, gaver og flere gaver

Hold nu op, hvor får man bare mange gaver, når man har en baby - okay, det er jo egentligt Charlie, som får dem, men det føles som om det er gaver til en selv. Juleaften fejrede vi med min familie i det nordjyske og i går var vi til julefrokost hos svigerfamilien - hvor det nærmest var som at holde juleaften igen, da vi først udvekslede gaver der. Det har været den skønneste jul i lange tider og jeg har virkelig hygget mig med familien.
 
Fra min side af familien høstede vi:
 
Fra min mor
Fra min bedstemor (bidedimsen er til at komme i køleskabet, når tænderne begynder at drille)
Fra lillebror og kæreste
Fra søster & co.
Fra storebror & co.
Fra min far og hustru
En masse strømper fra min mor - nødvendigt, når man har en baby med svedige fødder
Hjemmehæklet kærlighed - fra min dygtige mor naturligvis
 
 
Nogen er helt sikkert ikke stor nok endnu, da han endnu ikke kan sidde selv - men måtte altså lige prøve...
Undskyld baby - nogen blev hurtigt begravet...
 
I går holdt vi jo så julehygge med mandens side af familien og sikke en bunke gaver vi slæbte med hjem - man er ikke i tvivl om, at han er den første baby på den side af familien (vi nyder forkælelsen)...
 
Fra Martins bror
Fra Martins moster & co.
Fra Martins fætter
Fra Martins farmor
Fra Martins morfar - Brio hesten har Martins mor hjulpet med, men rotten har Gunnar selv fundet på (han er 91 og stort set blind - det er ret sejt gået. Den optager det man siger og Charlie har allerede smilet til den en håndfuld gange)
Fra Martins forældre - plus en barnebarnsopsparing
 
Sikke nogle skønne, men også hårde dage pga. de mange mennesker og indtryk. Både bettemanden og hans forældre vil nu nyde nogle stille og rolige dage herhjemme.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar