fredag den 29. august 2014

Børneværelset

For et par uger siden indså jeg, at der ikke var så længe til termin og så blev der ellers knoklet igennem på børneværelset - man kan sagtens samle møbler alene, selvom man er højgravid, selvom maven har været noget i vejen. Jeg er helt klar over, at barnet ikke får brug for værelset det første lange stykke tid, men jeg synes, det er rigtig rart, at det er færdigt og at vi har et sted til hans ting. Det mangler stadig et par detaljer og lidt hygge på væggene, men jeg synes det er blevet rigtig godt - forbered dig på billedspam.
 
 
Er godt tilfreds med stofvimplen
 
Den hjemmelavede suttepose, så sutterne kan findes i nattens mulm og mørke
Den famøse elefanturo, som fik en plads over sengen
 
 
 
 
 
 De hjemmefarvede stofbleer li
 
 Synes uroen med min mors hæklede gopler er blevet rigtig fin
 
 
Min diskrete samling af Anders And Bogklub bøger står linet op sammen med en arvet helikopter
 
 
Vi mangler stadig lige at finde en placering til plakaten fra W:Form
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar