lørdag den 14. juni 2014

Pinse hos moar i Tylstrup

Jeg har netop været en forlænget weekend hjemme i Aalborg. Det var så skønt at være sammen med familien og have lidt kvalitetstid, inden lillemanden kommer og optager al tiden. Dagene blev brugt på hygge og en masse loppemarkeder - foruden at hygge med familien, var formålet med turen nemlig også at fylde kufferten godt op med det sidste tøj til lillemanden.

Torsdag, hvor jeg ankom, stod på afslapning og hygge med min mor. Fredag mødtes vi med min (også gravide) søster, niecen og min bedstemor i Aalborg, hvor vi tog på tour-de-butikker.

Der var gaver fra moren, bl.a. tre fine bøger
 Moren havde hæklet og strikket til arvingen - taaaak
Fine minifutter fra morens kreative hånd
Billedet her er egentligt bare et stemningsbillede, som meget godt illustrerer hvordan der er hos min kreative mor
Øverste venstre hjørne er fangsten fra Mødrehjælpen i Aalborg, hvor jeg fandt en trøje, to par strømpebukser, to par badebukser og et bidelegetøj for 60 kr. Sengesættene er fra Mødrehjælpen og fra Kirkens Korshær, det blev 95 kr. for de tre sæt (to i junior og et i baby). Nederste venstre hjørne er fangsten fra min mors nabo, som er en genbrugsbutik: to heldragter, to huer, to par strømpebukser, en bog og det velkendte "put-pinde-i-legetøj" for 57 kr. I nederste højre hjørne ses fangsten fra Salling, hvor der var 50% på Schleichdyr - ja tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar