lørdag den 31. maj 2014

Pssst det går godt

Selvom der er lidt langt mellem indlæggene her for tiden, så har jeg bestemt ikke glemt bloggen - der er bare så hulens mange andre ting, at bruge tiden på. Kvalmen er heldigvis overstået og jeg er nærmest blevet et bedre menneske. Jeg bliver fortsat træt hen af eftermiddagen/aftenen og ryggen kan bestemt ikke klare så meget som tidligere, men ellers har jeg det rigtig godt. Jeg forsøger at hjælpe til med de mange husprojekter, men ofte strander manden med "resten-af-opgaven". Bl.a. omdulerede jeg i torsdags seks "kirkegårdstræer/grantræer" i haven. Jeg savede dem ned til en meters højde og klippede grenene af, så der bare stod "stubbe". Men jeg kunne ikke grave dem op. Så det har den stakkels mand klaret, mens jeg sidder her og hygger med bloggen. Sådan ender en del projekter for tiden. Manden er mere end flittig og er også i gang med at male både garage og børneværelse - no go for gravide. Man kan nok sige, at jeg holder huset, mens han klarer resten. Jeg er efterhånden blevet godt rund, selvom jeg kun har taget 2 kg på indtil videre. Jeg synes, at jeg er blevet vældig "udspændt" de seneste par dage, men lillemanden skal jo stadig vokse sig betydeligt større. I dag er jeg i 23+4 og han er ca. 30 cm.
I næste uge starter jeg på kørekort, hvilket jeg ikke er ovenud begejstret for - men jeg ved, at jeg vil værdsætte det, når den lille er kommet. Ellers bruges tiden på arbejde, husholdning og havearbejde - hvor alt i øvrigt står fint og i fuld flor. Nogen skal i al fald have ompottet tomatspirene senere i dag. Og så skal nogen til Aalborg i pinseweekenden og hyge med familien - det bliver jo nok sidste gang jeg kommer hjem, hvor det kun er mig.


22+6 fra i mandags

Ingen kommentarer:

Send en kommentar