mandag den 21. april 2014

Børneværelse

Jeg er efterhånden ved at have rykket alle mine ting ud i alrummet. I går var vi ude og købe lamper til mit nye kontor, men da vi kom hjem fungerede det desværre ikke så godt - de gav ikke nok lys. Så de må byttes i dag og vi skal på jagt i Ikea, Ilva og XXXLutz efter noget andet.

Grunden til at jeg rykker ud i alrummet (billeder kommer når jeg er færdig), er jo selvsagt, at mit gamle værelse skal laves til børneværelse. Jeg har siddet her til formiddag og kigget på tremmesenge og puslekommoder og jeg synes godt nok det er svært. Tremmesengen var ikke så svær, men sikke mange forskellige puslekommoder og pusleborde, der er derude. Jeg er inditl videre faldet for en tremmeseng fra Ikea (1.319,-) og en puslekommode fra Baby Dan (2.799,-), men nu må vi se, hvad manden siger til mine forslag. Puslekommoden er ret dyr, men jeg synes designet er fint og den virker rummelig og ikke mindst, så er der plads til opbevaring (fx. vaskefad) ved siden af puslepuden.





2 kommentarer:

  1. Lav en pusleplads på badeværelset. 1000 gange nemmere og billigere ;)

    SvarSlet
  2. Hvis vi havde nogen form for gulvplads på badeværelserne, havde det også været valget, men det har vi desværre ikke...

    SvarSlet