onsdag den 23. april 2014

Anders Ands bogklub

Da vi var i Århus, var manden, moderen og jeg en tur i Brugtvareterminalen i Viby. Den er kendt fra programmet "Skattejægerne" og jeg måtte altså ind og se det. Der var mange fine ting og jeg endte med en retro bøjle med "Norman" skrevet i plastikken og en bunke børnebøger. Alle bøgerne kostede kun en flad 10'er, så jeg kunne ikke sige nej. Jeg gik primært efter bøger, jeg kunne genkende fra min egen barndom. Især Anders Ands bogklub kunne jeg huske. Jeg kom hjem med en god bunke i fin stand og gennemrodede også min mors boghylde, da vi kom hjem. Så nu er der en hel pæn samling. Nogle af dem fra min mor har jeg limet og andre står ikke til at redde, men jeg har gemt dem, så jeg kan finde dem på loppemarkederne.

Bogklubben startede i 70'erne og stoppede med de danske udgivelser i 2011, så der er en hel del bøger derude - især Bogparadiset har et stort udvalg til 15,- stykket.

Disse er mere end slidte og bogryggene mangler helt - så dem er jeg på jagt efter
De fire til venstre er limet, så hvis jeg falder over dem til billige penge, vil jeg også gerne have dem


Ingen kommentarer:

Send en kommentar