lørdag den 8. februar 2014

Brunch på Botaniq

I sidste weekend havde jeg besøg af moderen min. Om fredagen spiste vi brunch på Botaniq (tidligere Firefly) og var efterfølgende på AOH (Alt om Håndarbejde) messe i Rødovrehallen. 

Jeg havde købt to Downtown tilbud, hvor man kunne få deres brunch til sølle 67 kr pr. person, normalprisen er 145 kr. Det var fristende billigt, men jeg var desværre ikke imponeret. Jeg har efterhånden smagt en del forskellige vegansk brunch (Kao's, Kafé Agnez, Von Fressen og Kalaset), men den her kom klart på sidstepladsen.

Brunchen indeholdt:
Vanilje sojayogurt med rugbrødsknas og tørrede blåbær. Brød med clementinmarmelade, kokos-sirup-smør og diverse pickles. Hertil frisk grønt og grød med nødder, kerner og frugt. Kikærte"pandekage" med svampe, forårsløg og urter, samt en boghvedesalat med tomat, æble og grønkål.

Min mor synes det smagte helt fint, men jeg var ikke imponeret. Der var et udmærket udvalg, men mange af tingene ikke voldsomt inspirerende. Bl.a. boghvedesalaten smagte af ingenting og coleslawen smagte alt for meget af sennep. Brunchen vil sikkert falde i manges smag, men den var ikke lige mig. Højdepunktet var klart rugbrøddet med nødder og dadler i med kokos-sirup-smørret. Men okay, så er den prøvet.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar