lørdag den 8. februar 2014

AOH messe 2014

Sidste fredag tog min mor og jeg til AOH (Alt Om Håndarbejde) messen i Rødovrehallen. Det var 2. år de afholdte det og tilslutningen var stor med 9.136 besøgende. Sidste år var der virkelig meget garn, så jeg havde egentligt ikke planer om at tage derud igen. Men så kom min kære moder på besøg og med hendes passion for garn, var det oplagt at tage afsted. Tendensen var den samme som sidste år med en overvægt af garn. Det skal dog tilføjes, at der også var boder med patchwork, klippe klistre, stof, filt og mange andre ting. Men vi endte da begge med at tage hjem med taskerne fulde og to bamser fattigere (som min mor havde hæklet til Danmarks Indsamlingen). 

Næste år bliver det d. 30. jan-1. feb i Rødovrehallen, så sæt et kryds i kalenderen.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar