søndag den 15. december 2013

En julegave til mig selv

Forleden viste jeg vores fælles julegave frem, som var et nyt bestiksæt. Her er min julegave til mig selv. Et par rålækre høretelefoner fra Skullcandy. Vi var i en svensk elektronikbutik i sidste weekend, hvor jeg faldt over dem. Jeg gik for sjov og prøvede høretelefonerne og faldt tilfældigt over disse. Jeg har en lille udfordring med mine ørepiercinger, som gør, at pasformen omkring øret skal være helt perfekt og ikke sidde og trykke på øret. Disse passer perfekt på mine ører. Bonus: der er mikrofon i, så kan også bruge dem til at snakke i telefon i og de er foldbare, så de fylder ikke ret meget. Og okay, det var selvsagt ikke kun pasformen, som jeg faldt over. Jeg elsker retro looket. Manden har også testet dem og er imponeret over lyden ift. prisen.

Jeg elsker de mange små detaljer, der er virkelig kælet for dem. Det er lækkert, at der er en taske med, men den er en smule besværlig at få høretelefonerne ned i. Man skulle hellere have ladet lynlåsen være længere, så man kunne åbne tasken mere. Men det er en mindre detalje.

JA! De er veganske. Jeg ringede tl Skullcandy i USA for at spørge til materialerne og de er lavet i pleather, som er fake læder. Juhuu...

Skullcandy Aviator brown/gold

Købt gennem Coolshop for 850 kr. Bestile onsdag eftermiddag og leveret torsdag formiddag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar