onsdag den 11. december 2013

Christianias julemarked

I dag var en gammel kollega og jeg på Christianias julemarked. Jeg plejer gerne at komme der hver år, men enten alene eller med en veninde, da det ikke er et marked min mand værdsætter at blive slæbt med til.
Den grå Hal bliver den ene gang om året forvandlet til en basar med en masse boder med sjove, skæve og smukke kunstværker. Man kan få alt fra julekugler til  til fuglehuse og æbleskiver. Der er regulære kunstværker og tingeltangel.

Hvad: Christianias julemarked.
Hvor: Den Grå Hal. Refshalevej 2, København K.
Hvornår: 6. til 20. december. Hverdage fra klokken 14 til 20. Lørdag og søndag fra 12 til 20. 


Jeg beherskede mig og nøjedes med en flot håndlavet træsvamp fra Mysterios Mushromms.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar