mandag den 14. oktober 2013

Fotonørderi

For tiden bruger jeg en hel del tid på bloggen. Jeg kan se, at der er en del besøgende og mange sidevisninger, hvilket inspirerer mig til at fortsætte og nørde med det.

Jeg blogger for at inspirere og for at vise og fortælle, at en grøn livsstil er både nem og lækker. Jeg blogger ikke kun for at inspirere andre, men også for at inspirere mig selv.

Jeg begyndte at blogge for sjov for 2½ år siden og startede med et indlæg om mad fra skoven. Siden da har bloggen og mit ambitionsniveau udviklet sig meget. Min blog handler især om veganisme og mad, men også om køkkenhaven, kreative syslerier og meget andet. For tiden er det især maden og opskrifterne, som optager mig. Jeg spiser meget med øjnene og det er især folks billeder, som afgører, om jeg afprøver deres opskrifter eller ej. Jeg forsøger derfor at blive bedre til at tage billeder. Seneste nye er, at jeg har indrettet et interimistisk fotostudie i vores alrum. Indtil videre bruger jeg lyset fra vinduerne, men på sigt vil jeg gerne have et par lamper med softboxes for at optimere lyset. Jeg hygger mig meget med det, omend det nogle gange betyder, at man får kold mad. Heldigvis er min mand meget fotonørdet, så han kommer med tips og fif.
 
Havebordet er rykket indendøre og her ligger "rekvisitterne"; diverse underlag, tallerkner og glas mm.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar