tirsdag den 24. september 2013

Gang i bloggen

Ihh, hvor synes jeg altså bare, at der efterhånden er kommet godt gang i bloggen. Forleden blev jeg endda opfordret til at lave en facebookside, så folk kunne få en notification, når der kommer nye opskrifter og lignende. Så bliver jeg altså helt glad inden i. Jeg har ikke så mange faste læsere, men jeg kan se, at der er mange sidevisninger. Jeg forsøger via bloggen primært at formidle det veganske budskab via. lækre opskrifter, forklaring af ingredienser, anbefaling af produkter og meget mere. Bloggen er dog også en "dagbog" og beretter også om min dagligdag og kreative syslerier - sidstnævnte har dog en tendens til at være mere dominerende om vinteren, hvor man alligevel sidder indendøre.

Blogspot har en funktion, hvor man kan se sin blogs status. Jeg har nogle gange over 250 sidevisninger på en dag og andre dage "kun" 60. Det varierer meget og især, når der bliver postet nye opskrifter, kommer tallet pænt der op ad.


Hvilke indlæg der er blevet læst mest den sidste uge
Hvilke sider der er blevet kigget mest på (fanebladene). Fedt at min nye side med ingredienser allerede er så velbesøgt
Det er mega fedt at I læser med derude og det er jer, som holder bloggen i live. Tak fordi I læser med og spred endelig budskabet. Hav en dejlig dag og en skøn aften. Nu vil jeg smutte ned og straffe mig selv i fitnesscenteret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar