mandag den 8. juli 2013

Wellness ophold i Barlinek i Polen

Min veninde og jeg er netop kommet hjem fra en forlænget weekend på hotel Alma i Barlinek i Polen.

Gennem TilbudiByen havde vi hos DenTour købt 4 dage i Polen for 1.595,- pr. person. Med i prisen var transport i bus, hotel, fuld pension, adgang til pool og 3 wellnessbehandlinger. 

Jeg synes transporten på hhv. 10 og 11 timer var lang tid. Turen i sig selv var ikke uudholdelig, da der blev holdt en del pauser undervejs samt en lang pause i form af en færgetur på 2 timer. Jeg synes måske bare det var lang tid at bruge på transport. Men jeg synes bestemt rejsen var pengene værd. Jeg synes man fik meget for pengene. Maden var hverken god eller dårlig, personalet var rigtig søde og imødekommende og hotellet var fint og hyggeligt og centralt placeret. Der er ikke så meget at lave i byen, så jeg vil mene, at 4 dage er nok (hvoraf 1½ dag gik med transport).

Dagene gik med tøsehygge, massage, gåture, sejltur, swimmingpool, mad, indkøb, læsning, spil, wellness behandlinger og sol. 
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar