lørdag den 2. februar 2013

Garn, garn og atter garn

Min mor er mega sej til det der med garn og et par gange om ugen får jeg billeder på mobilen af de seneste kreationer. Hun har ikke en blog og bruger ikke facebook så aktivt, hvilket jeg jo synes er synd, for så får folk slet ikke hendes talent at se. Så det her indlæg viser de billeder min mor sender til mig - beklager derfor kvaliteten, da de er taget med mobilkamera. 

Det startede med at hun hæklede en masse hjerter til mit juletræ og så har inspirationen og kreativiteten ellers taget over siden da. Hun er blevet ret sej til at finde opskrifter på nettet og tilpasse dem. Synes hun er ret sej og misunder hende, at hun kan det der med garn - jeg er mere til det der med stof. 




Noget af min julegave - hjerter til juletræet

Til min niece


Fik jeg også til jul





Bliver til en dukke



Hendes seneste kreation




Denne fine samling kom med et julekort i december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar