lørdag den 2. februar 2013

Bowling og sushi

I går var jeg ude med mine kollegaer fra Valby (min arbejdsplads bor på tre forskellige adresser). Den stod på bowling og sushi.

Vi startede med en times bowling, som blev suppleret af bordfodbold, airhockey, spillemaskiner og billiard.









Efter halvanden times leg gik vi videre til Sticks'n'sushi. Her bød aftenen på japansk øl og sushi i horrible mængder. Jeg fik Green Keeper menuen, som ved forespørgsel kan gøres vegansk (indeholder ellers en smule dressing og tamago, som er omelet). Jeg supplerede med små xtra makiruller - nogle med avocado og andre med agurk med wasabisesamfrø. 

Green Keeper (169,-)
Nigri: 1 inari, 1 gunkan med tofu & 1 gunkan med tomat.
Kaburimaki/toppede makiruller: 8 veggie special (gulerod og shitake toppet med avocado, rødløg og sesam)
Sticks/yakitori: 2 mixed grønt med teriyaki.
Ris med tangsalat og kimchee.
Yasaisticks med misodip.
Og selvfølgelig soyasauce, wasabi og ingefær.

De andre bestilte Konkurs, Blandede følelser, Flottenheimer menueen og meget mere. Det var en klar succes og alle var mere end tilfredse og mætte. 

Et lille udvalg af hvad de andre bestilte
Green Keeper - sticks og andet kom i anden omgang


Resten af Green  Keeper menuen - kimchee, tangsalat, sticks, ris, jordnøddedip og  snackgrønt
Fik en fin lille rawkage til dessert

Efter sushien gik halvdelen hjem, mens en lille håndfuld af os lige skulle have et par drinks. Det blev til en mojito og en moscow mule.



Aftenen var bestemt en succes og glæder mig over at have så fede kollegaer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar