søndag den 23. september 2012

Strygejerns upgrade

Her er det ikke kun frakken, som bliver opgraderet. Vi har også endelig fået et nyt strygejern. Vi havde et tilgodebevis til Illums Bolighus og kom derfor kun af med 260 kr af egen lomme. Det gamle er fra før jeg flyttede hjemmefra og har overlevet både køkkenbrand og kælderoversvømmelse, men godt har det nok aldrig været. Nu er min mand og jeg jo blevet så frygtelig voksne at vi til tider har skjorte på på arbejdet, hvilket det gamle strygejern ikke kunne håndtere.
Så vi har opgraderet til dette toplækre OBH strygejern, som endda har en ledning der er lang nok (tænk at man kan stryge uden forlængerledning).
Afprøvede det i dag på tre skjorter, en kjortel og min tyrolerkjole (som skal i brug i München her ons-fre). Jeg bliver nok aldrig fan af at stryge, men det virker da i hvert fald.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar