søndag den 23. september 2012

Endnu en opgradering

Strygejernet er desværre ikke det eneste der har givet op herhjemme. Min gamle Remington føntørrer er også stået af. Stod og tørrede hår forleden og pludselig lugtede den brændt og blev brandvarm. Har ikke turdet bruge den siden, så bruger min lille rejseføntørrer i stedet. Men med 1400 W og en larm som jeg ved ikke hvad, er det ikke en holdbar løsning i længden.

Så har i dag bestilt denne toplækre Ed Hardy Føntørrer. 2000 W og 2,8 m ledning. Okay, man betaler jo nok en del for designet, men når den er så fed, så er det da også okay.

Prisen varierede meget på nettet, men fandt den billigst på cdon.com (?) til 449 kr. Så nu går jeg bare og venter. Hvis den holder lige så mange år som den gamle, så synes jeg prisen er helt fair.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar