lørdag den 21. juli 2012

Projekt DIY øreringe

Nogle af mine kollegaer og undertegnede havde bestilt lækre ting og sager fra Halling Beads til at lave øreringe med. Det var egentligt tanken, at vi skulle have en fælles øreringe-hygge-aften, men nogle tyvstartede og da jeg jo har ferie tænkte jeg, at jeg da også lige ville lave en håndfuld.

De koster rundt regnet ingen penge at lave. To-komponents limen har kostet 60 kr, men der er til pænt mange øreringe i de tuber. Forsølvede ørestikker i en pose med 5 par koster 9,75 kr og "perlerne" varierer lidt i pris; de store koster 12,50 kr for 8 stk og de små koster 12,50 for 10 stk.

Nogle har vi bestilt som "dele-poser", så vi fik flest muligt forskelligt.

Så var det ellers bare lige at slibe bagsiden med lidt sandpapir, for at give limen lidt at arbejde med. Og så bare på med ørestikken og vente. Verdens nemmeste DIY projekt. Et par øreringe koster ca

- ørestikker: 1,95 kr
- store perler: 3,12 kr (små perler: 2,5 kr)
- lidt lim: ingen ide, men nok 1 kr.

Samlet pris for DIY øreringe: ca 6 kr - se det er da en succes :)








Hvis man er blevet inspireret, kan man jo kigge lidt på Halling Beads under resin perler.

Jeg havde en del ørestikker til overs, så da jeg var i København i går, var jeg lige et smut forbi Bead House, hvor jeg købte lidt blandet godt. Noget dyrere end hos Halling Beads, ca. 10 kr for et sæt sten/perler. Resultatet ligger lige og tørrer, så der kommer først billeder i morgen.

1 kommentar: