lørdag den 7. marts 2015

Det der med at bo laaaangt væk

Da jeg efter gymnasiet flyttede til København, flyttede jeg laaaangt væk hjemmefra. Men efter jeg har fået barn, synes jeg, at der er endnu længere hjem. Jeg snakker i telefon med min mor næsten dagligt og hun har også besøgt os en del. Men det er bare ikke det samme. Jeg ville elske, hvis jeg lige kunne smutte forbi min søster til en playdate eller min mor til en hygge eftermiddag. Men sådan er det nu engang ikke og så må man jo få det bedste ud af det man har. I stedet for at ses ofte, så ses vi "intenst", når jeg endelig er sammen med min familie. Det er ofte flere dage, hvor man er sammen hele dagen og det er altså virkelig kvalitetstid. Op til navngivningen var min mor her en hel uge - luksus. Vi havde tid til at hygge og nåede også både babysvømning, sang på biblioteket, tur til København og meget mere. Da det blev fredag kom min bedstemor, min lillebror og hans kæreste også. Og de blev helt til søndag. Det var så skønt og mere end dejligt at have så mange timer sammen. Det får mig til at indse hvor utroligt meget jeg savner dem, men det får mig også til virkelig at værdsætte, når vi er sammen.

P.s: fordel ved at bo langt væk og have intens kvalitetstid, når man så endelig er sammen. Føler faktisk at min mor kender Charlie rigtig godt - distancen til trods.







Min far og hans kone
Martins bror og hans kæreste
Martins forældre
Martins farmor og morfar
Min lillebrors kæreste
Faster Ria
Min bedstemor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar