onsdag den 19. november 2014

Baby gaveforslag

Nu nærmer julen sig jo og den lille herre har et ton af ting på sin ønskeliste (som også gælder til fremtidig navngivning og fødselsdag dog). Men jeg ville gerne finde på en særlig lille ting fra Martin og jeg. Jeg er faldet over de fine babyboards fra Prik og Streg, som man kan bestille gennem Made By U.
 
Man vælger layout (farver), skriver oplysninger om barnet og vælger en figur (stjernetegn eller blot en figur). Jeg har valgt goplen. Den er symbol for vandmanden, men i Charlies tilfælde er den valgt, da han er helt tosset med sin gopleuro.
 
De sender en mail med et lille preview, inden den bliver sendt i trykken. Jeg synes den er sååå fin og glæder mig til at sætte den i ramme og op på værelset.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar