søndag den 6. april 2014

En stor, glædelig og spændende nyhed

Kære blog

Jeg beklager meget, at jeg har forsømt dig på det sidste, men det har en glædelig årsag. Der er nemlig noget andet, som har fyldt mit hoved. Noget som er helt nyt, meget spændende og som alligevel føles meget naturligt og ligetil.

Vi skal være forældre d. 23. september! Endelig blev det os, som kunne dele denne glædelige nyhed. Jeg er nu i uge 15+5. For jer der ikke har børn/er gravide, betyder det, at jeg er 15 hele uger og 5 dage henne i graviditeten. Det vil sige at jeg nu er i uge 16. Jeg har haft en del morgenkvalme og nærmest konstant hovedpine, men når man kender årsagen og ser maven begynde at vokse, betyder det ikke så meget. Jeg spiser et håndfuld vitaminpiller, kan ikke spise så store portioner som tidligere og går kold ved 21-21:30 tiden om aftenen. Men ellers fortsætter livet jo som det plejer.

Vi er så småt begyndt at gå i gang med at re-designe huset. Mit kreaværelse skal rykkes ud i alrummet, så mit værelse (lige ved siden af soveværelset), kan blive til børneværelse. I går fik vi samlet en reol/rumdeler til mit nye værelse. Nu venter jeg bare på, at mine (ja to) skriveborde ankommer, så rummet rigtig kan begynde at tage form.

Så som I jo nok kan regne ud, kommer bloggen nu til at bære præg af denne spændende nyhed - men jeg håber da, at I alligevel hænger ved :)


Fra nakkefoldsscanningen d. 20.03.14
Som I jo ved, var vi i Berlin for at fejre nytår og sandelig om man ikke kan regne sig frem til, at den lille er undfanget nytårsaften - det er da dejligt nemt at huske. I følge Spies' nye reklame "Do it for Denmark" bliver 10% undfanget på ferie i udlandet. Den undersøgelse har Detektor dog skudt i sænk grundet måden spørgsmålene i undersøgelsen er stillet. Men det er da alligevel sjovt og mindeværdigt.


App'en "I'm expecting" beregner ud fra din terminsdato, hvornår barnet er undfanget, hvor langt du er i graviditeten og hvor mange dage der er tilbage - der er et nyt baggrundbillede hver dag

2 kommentarer: