tirsdag den 29. april 2014

Bogparadiset

I onsdags sad jeg og kiggede børnebøger på nettet. Jeg faldt over siden Bogparadiset, som havde en del af de Anders And Bogklub bøger, som jeg kiggede efter. Men da jeg kom til at klikke lidt på de andre kategorier, faldt jeg også også de skønneste pixibøger, daxibøger og ællebælle bøger. Sikke mange herligheder samlet eet sted. De fleste af pixibøgerne kostede 5 kr, enkelte af de helt gamle kostede 8 kr. Anders And bogklub bøgerne kostede 15 kr, daxibøgerne kostede 15 kr og ællebælle bøgerne kostede 8 kr. Så alt dette fik jeg skrabet sammen for sølle 315 kr eksl. porto. Jeg bestilte dem onsdag eftermiddag/aften og de var allerede leveret dagen efter om formiddagen. Jeg er mere end tilfreds med siden og kan varmt anbefale den til andre på jagt efter minder.

P.s: har måske købt en håndfuld Anders And Bogklub bøger over Den Blå Avis, så I får snart et samlet billede af dem efterhånden flotte samling.

 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar