søndag den 12. januar 2014

Et par souvenirs skal man da have med hjem

Foruden de ting fra Lush butikken og de veganske madvarer, som jeg allerede har vist frem, faldt jeg også over et par andre ting på vores tur til Berlin.

I Berlin ligger en Rittersport butik, som udelukkende sælger ting relateret til Rittersport. Deres variant med marcipan og den med 50% chokolade er veganske, se mailsvaret nedenfor.

"We are happy to inform you that our variety Dark Chocolate (50% cocoa) contiguous to Marzipan does not contain any animal products. However, we need to point out that for production-related reasons it is not fully possible to prevent milk-containing particles from remaining in the production equipment. Therefore, trace amounts of milk-containing products could still be present in those chocolate varieties which are mentioned above".

Men som I jo også ved, så er jeg lidt tosset med julepynt og jeg måtte selvfølgelig have noget pynt med hjem. De gjorde sig utroligt meget i træpynt og derfor skulle det naturligvis være sådan en håndfuld. Og så faldt jeg over et par af de famøse "mas-mønter-maskiner", så samlingen nu er udvidet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar