onsdag den 18. december 2013

Bare fordi...

Gabriella som står bag den kreative blog Frk Hansen, har netop holdt blogjulemarked. Hun tog imod bestillinger t.o.m. den 15. december. Det er derfor for sent nu, men man kan sikkert fortsat købe hendes flotte kreationer, omend man nok først får dem efter jul. Hun laver rigtig mange fine ting og jeg slog derfor til. Jeg har købt to fine geometriske ophæng skåret i bogbinderpap.

Selv manden herhjemme synes de er flot lavet. Apropos manden, så har jeg endelig fået ham overtalt til, at jeg må lave en form for collage med en masse forskellige billeder og ting. Den kommer til at være i trappegangen og jeg begynder så småt at samle fine ting og illustrationer. Jeg tænker at udskæringerne skal være en del af det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar