tirsdag den 16. juli 2013

Tandbørste upgrade

Jeg er nu blevet den lykkelige indehaver af et styks elektrisk tandbørste. Jeg har stort set altid brugt en manuel tandbørste, men jeg synes, at jeg klarer det lidt for hurtigt og lidt for sjusket. Desuden har jeg tendens til at trykke alt for hårdt (selv med en blød børste) med tilbagetrukket tandkød til følge, av.

Jeg har gennem Bezzer købt Braun Oral-B Professionel Care 3000 til 450,-. Dette var ca. halv pris sammenlignet med El-giganten (888,-). Det ser dog ud til, at de ikke har flere, men pointen var også bare, at det altid kan betale sig at undersøge markedet først.


Jeg har kun brugt den et par gange og jeg skal lige vænne mig til at bruge den, men er glad for den. Der er en tryksensor, som lyser rødt, hvis man trykker for hårdt. Samt et vibrationssignal, når der er gået 30 sek (1/4 af munden) og et længere vibrationssignal, når der er gået de obligatoriske 2 min. Der fulgte en del børstehoveder med, som jeg vil prøve kræfter med over de næste par dage. Jeg er positivt indstillet og tror at dette vil medføre en langt mere effektiv og grundig tandbørstning fremover.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar