søndag den 9. juni 2013

Post-polterabend

Den 9. juli 2012 blev min dejlige mand og jeg gift. Desværre havde ingen af mine veninder arrangeret polterabend for mig, hvilket jeg var mere end skuffet over. Som kompensation havde nogle af mine skønne grønne venner arrangeret et post-polterabend for mig. 

Det var en helt igennem fantastisk og skøn dag. Vi startede med hygge og picnic i Dyrehaven. Alle havde lavet lækker vegansk mad. Der var blevet lavet et smukt slør til mig og jeg fik lavet en vegansk makeover. Herefter gik vi ind på Bakken, hvor den stod på trærutchebane, airbrush tattoo, Polyppen, Ølgod, hawaii pynt, vandrutchebane og et væld af kys og lykønskninger. 

Det er længe siden at jeg har grinet så meget og dagen var helt perfekt. Tusind tak til mine dejlige venner.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar