søndag den 9. juni 2013

Bloggen fylder 2 år

Fredag d. 24. maj fyldte bloggen 2 år. Jeg glemte desværre at lave et indlæg, da jeg var i Aalborg. 

Det har været et sjovt projekt og jeg har bestemt intentioner om at fortsætte længe endnu. Bloggen illustrerer hvor jeg er i mit liv og temaerne varierer meget i perioder: nogle gange er det en meget vegansk orienteret madblog, andre gange er det en guide til kreative DIYs, men mest af alt er det et billede af min hverdag og en form for dagbog. 

Jeg er meget glad for de fine kommentarer I som læsere giver mig og er beæret over, at I har lyst til at følge med i min lille hyggelige hverdag. 

Så hip hurra og fyrværkeri. Glæder mig til at se hvad bloggen bringer i fremtiden.






2 kommentarer:

  1. Hej Maj :)
    For en del tid siden lavede du et opslag om dine retro zoo-postkort i rammer. Hvor har du købt disse henne ? Især den med Pingvinerne :)

    SvarSlet
  2. De er købt i Københavns Zoo, men fås også i flere plakatbutikker. Men Zoo har nok det største udvalg :)

    SvarSlet