lørdag den 13. april 2013

Hip hurra for mig

I går fyldte jeg 26. Dagen startede med brunch på Kalaset. Herefter en spandauer fra Naturbageriet. Så gik jeg lidt omkring og købte lidt småting. Herefter en times massage hos Thor Storm. Efterfølgende lidt mere shopping og så en tur til frisøren for at få trimmet spidserne. Så mødtes manden og jeg og afsluttede dagen på Wokbaren og i Paradisis. 
Total forkælelse og hygge.




Tante Vegan brunch: falafler, ketchup, yogurt med müsli, brød, ananas, vandmelon, vindruer, grønt, stegte grøntsager, kartofler og linseratatouille. Hertil rabarbarmarmelade og nutella, som man kunne tage i baren
Aftensmad på Wokbaren. Forret bestående af små sprøde og meget lækre forårsruller
Hovedret bestående af alt muligt grønt med en dejlig cremet kokos-karry sauce til (alle deres retter kan laves veganske ved forespørgsel)

P.s: tjek lige hvordan mit kontor så ud her til morgen. Har verdens bedste kollegaer...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar