lørdag den 16. marts 2013

Wall of fame

Jeg har i mange år drømt om en familievæg og det var en af de første projekter efter vi flyttede ind. Synes den var rigtig god, men der manglede et eller andet. Efter at have kigget på den et års tid, fandt jeg ud af hvad det var. Billederne var sat i rammer, der lige præcist passede - da jeg allerede havde dem. Men de manglede den hvide kant. Væggen fremstod for mørk og derfor har alle billederne nu fået rammer der er en tand større. De fleste af rammerne er købt i Tiger og ellers er de købt rundt omkring. De gamle rammer får min mor til at opgradere sin familievæg med. 

Før
Før
Nu

Nu

Okay, ved godt det er i petitesseafdelingen, men synes det er så meget bedre nu. Desuden er der nu også kommet et billede fra vores bryllup op, samt et billede af min niece og et af mine nevøer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar