søndag den 24. marts 2013

Hvidt ler

Et pakke hvidt ler, nogle udstiksforme, et kagerulle og en flaske cider og så var den fredag aften planlagt. 

Har ikke arbejdet med hvidt ler før, men det var meget nemt og blev hurtigt blødt. Jeg rullede det ud og brugte nogle kage udstiksforme. Prøvede at finpusse kanterne, så det blev relativt pænt på begge sider, men det var svært at få bagsiden helt pæn. Så lå det til tørre natten over og dagen efter havde jeg nogle fine ophæng. Det er ikke alle sammen, hvor jeg har kunnet regne tyngdepunktet ud, så de hænger lidt skævt, men dem kan jeg så bruge som pynt på gaver. 

Det var meget sjovt og ganske hyggeligt - kan klart anbefales både til børn og voksne. Tænker at de kan bruges som ophæng, gavepynt og alt muligt andet. 

Jeg købte også noget hobbylak, men har først lige fundet en pensel - så billeder følger.























Ingen kommentarer:

Send en kommentar