søndag den 10. marts 2013

CC Hobby

Hentede i fredags min pakke fra CC Hobby. Skulle egentligt bare lige have lidt filt, men der røg lidt xtra i kurven, nu da jeg alligevel var i gang med at bestille. Det bedste i pakken var akryl filten. Min kære moder er jo meget ferm med garn, men man bruger ofte filt til at lave fx. øjne og lignende på bamser. Desværre er almindelig filt lavet af uld, hvilket jeg som etisk veganer ikke ønsker at støtte. Men nu er det så lykkes at finde akryl filt. Bestilte to pakker, en med blandede farver og en med grundfarver. Det nåede frem få dage efter det var bestilt og alt var som ventet. Så kan godt anbefale CC Hobby.
Glæder mig til at komme i gang med filten, tror jeg vil starte med nogle små fine påskekyllinger.

Det er altid godt med klistermærker til at pimpe ting med
Fiiiine knapper. De øverste er hippieknapper lavet af kokos, husene kunne jeg ikke stå for og aberne var da også for sjove
Mine smykketænger døde i en kælderoversvømmelse for snart to år siden. Nu er der indkøbt nye
I Sverige har man tradition for at pynte buske og træer i haven med farvede fjer i påsken. Men som etisk veganer ønsker jeg ikke at købe fjer (det er rester fra slagtet fjerkræ), så har købt disse plastikæg i stedet - må se hvad jeg hitter på
Akryl filt. Man kan også få polyester filt, men dette kunne fås Danmark

Jeg har en masse bordkortholdere af "diamanter" og faldt over disse, som sammen med kortholderne kan blive til en flot borddekoration / anretning på et tidspunkt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar