søndag den 3. februar 2013

Fangsten fra AOH messen

Kom jo selvfølgelig til at købe lidt på messen.

Har købt to bøger med opskrifter på hæklede dyr. Tror de bliver udlånt til min mor på ubestemt tid. Besluttede mig også for at blive 80 år gammel, så har købt mit første broderisæt. Og så har jeg slutteligt købt 10 garnnøgler og en "strikke-dims". Jeg kan jo som bekendt hverken strikke eller hækle, men har købt en "easy knit" cirkel, så jeg kan prøve kræfter med halstørklæder, huer og lignende. Bliver spændende at se om jeg kan finde ud af det.

10 nøgler for 79,- og strikkedimsen var sat ned fra 119,- til 59,-. Godt køb håber jeg










Broderisættet og bøgerne er købt hos Fox & Jane, hvor man fik tingene i denne fine pose, som er lavet af indsatte. Made by Prisoners er ideudviklende samarbejder mellem indsatte og forskellige partnere, hvor indsatte producerer håndlavede, kreative produkter til samarbejdspartnerne. Overskuddet i fængslerne går til godgørende, sociale formål. 
 

1 kommentar:

  1. Hej Maj

    Denne kommentar er lidt off topic, men nu skal du høre. Jeg arbejder for Anima, og vi leder efter vegetariske/veganske bloggere til at anmelde vores kogebog Grøn Glæde. Hvis det kunne have interesse så skriv til mig på rp(at)anima.dk

    Hilsen Rikke

    SvarSlet