lørdag den 26. januar 2013

Man kan aldrig få for meget papir

Søstrene Grene har i en lang periode haft blokke med mønstrede kvadratiske papirer. Jeg bruger en hel del papir på at lave kort, folde kuverter, æsker og meget mere. Papiret fra Søstrene er godt til at folde med, har flotte mønstre og er ikke mindst billigt. 

20 ark á 15*15 cm koster 6,94
20 ark á 20*20 koster 9,88
20 ark á 30*30 koster 15,94

Altså oversat: PÆNT BILLIGT.

Forleden ville jeg købe en ordentlig omgang hjem, da jeg frygtede at det ville være en sæsonvare, som pludselig ville forsvinde. Men den i Spinderiet har ikke længeret papiret. I går var jeg så i Fields og der havde de heldigvis en masse forskellige. Så jeg købte en ordentlig omgang med hjem. Sammen med det lager jeg havde i forvejen er der alligevel en hel del :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar