søndag den 6. januar 2013

Forelsket i Kähler

Her lige før nytår fik jeg et par forsinkede julegaver fra Martins familie. Af svigerforældrene fik jeg to lækre "Multi" badehåndklæder fra Mette Ditmer. De er vildt flotte og elsker farverne og detajlen med at ophænget er en metalring. Men de irriterer mig, efter to vaske fnuldrer de stadig. Så nu er der vist ikke andet for end at "gå dem til".

Bonusinfo: jeg var på jagt efter gæstehåndklæderne i samme serie, men efter at have været hos fem forskellige isenkræmmere måtte jeg ty til svigermor og høre hvor hun havde købt dem. Det var så i Lynge, hmm. Men sød som hun var, så ringede hun i går, da de lige tilfældigvis var i Lynge. Hun har nu købt to gæstehåndklæder til mig. Total sød svigermor.

Af Martins farmor fik jeg to skønne Kähler Primavera vaser. Og så er jeg måske kommet til at købe de to andre. Går også og lurer lidt på grantræsstagerne, som også ville passe fint ind i den lille skov i vindueskarmen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar