torsdag den 27. december 2012

Gaverne

Som altid var der en bugnende mængde gaver under træet. Selvfølgelig især til min niece Alberte, men hun er også en fryd at give gaver til, for hun værdsætter dem virkeligt - tingene blev i hvert fald prøvet godt og grundigt af juleaften.

Nedenfor er mine gaver :)

Et fint gult tubehalstørklæde fra min mor

Et glas med syltede nissenumser fra min søster - skal bare lige selv pynte det

Filt mus fra min mor

Patchwork stof fra søs & co

Hjerter fra min mor

Smartbox til happy day fra min mor

Engle fra min niece Alberte

JUST elefant fra min veninde Tine

En masse fin sytråd fra min søs & co

En vippenisse fra min bedste og et årspar fra David & co

En juleranke fra min søster

En godtekurv fra min lillebror og Maria med krydderier, lakrids, pesto og olier

Øreringe fra min veninde Tine

Juletræer fra min mor

Indrammede minder fra min veninde Signe
Frugtskåle fra min far og hustru

Ingen kommentarer:

Send en kommentar