mandag den 19. november 2012

Atter flere loppemarkeder

I sidste weekend var jeg i Bella Centeret til Skandinaviens største loppemarked. Jeg fortryder altid inden jeg er nået halvvejs, for det er et virkeligt virkeligt virkeligt stort loppemarked. Der var en del fine ting, men ikke så mange jeg ville kunne forsvare over for manden, så kom kun hjem med en håndfuld bøjler til mit walk-in closet (mangler "kun" 29 for at alt tøjet har retro bøjler)

I denne her weekend var jeg så til loppemarked i Tap1 på Carlsberg før VegKon julefrokosten. Må indrømme at markedet skuffede lidt, da der var virkelig meget tøj - hvilket normaltvis ikke er det jeg går efter.

Min mand spurgte mig i øvrigt om jeg aldrig bliver træt af at gå på loppemarkeder, om det ikke bare er de samme ting - dette kunne jeg selvfølgelig svare et højt og klart NEJ til :)

Lidt til samlingen, har vist 36 nu


En vatpindholder - eller hvad dens formål nu end oprindeligt har været

Ingen kommentarer:

Send en kommentar